By Jason, 反佔中

Facebook 與佔中


佔中事件持續了一個禮拜, 到現在仍沒有停止的跡象, 我不禁要問一句,”究竟這件事要持續多久?”
唔通真的如我個朋友所講, “分分鐘搞到聖誕!” 這樣會唔會誇張咗D?
呢幾日一打開Facebook, 那些食飯Post, 飲野Post, Travel Post 全都不見了, 有的是各方人士的表態 ,
“我今日會去飲, 旺角見!”
“支持香港警察!”
當然, 我這里所節錄的是較温和的, 仲有就是一堆粗口罵戰, 互相稱呼為”五毛”,”黄巾賊”, “藍屍帶”。
這麼難聽的稱呼, 大概只有香港人先講得出。
一向以來, 悶悶地, 就上Facebook 輕鬆一下, 睇吓D friend 去旅行, 食大餐的相, 都叫做望梅止喝啦。
但這一個星期多來, 輕鬆的Facebook 不見了, 歡樂的Facebook 不見了, 一上Facebook 就好似上戰場一樣, 真係令人無晒心情, 無眼睇呀。
其實大家也要想一想佔中是為了甚麼。
平心而論, 如果係可以改變了一些事情, 那也許也是值得做。
但現在沒有,將來也不會有, 只是影響了民生, 加強社會分化, 仲引了一班人出來搗亂。
難道那些學生們真的以為自己係為民請命, 做着對的事?
SCMP 02JUL14 NS CHATER18  DW__4386A.JPG

Standard

Leave a comment