By Jason

太求其

Miss C 話 ,”你最近的感情煩惱, 都可以用3個字總結, “太求其”。”
“係? 但你之前又叫我唔好太揀擇?”
“我叫你唔好太揀擇, 但都唔係求其成咁。”
我說, 我明白, 我最近的dating life 太極端了。 有一陣子, 我突然好懷念學生生活, 便用盡辦法去識D大學生, 然後去溝佢地。因為我想重拾那種青春感覺。之後, 又感到自己三十而立,想認識一D成熟D 嘅, 便好奇妙地識了比自己大幾年的。
我說,其實用4個字總結 ,”飢不擇食”。
究竟自己想點? 在呢刻步伐有點亂時, 不妨以笑聲總結。
那些事情, 總是經歷的時侯好深刻, 講出來的時侯好好笑,
到有一日記憶開始模糊時, 才有勇氣把它寫成故事, 然後發現, 這個故事已完結了很久。

Standard

Leave a Reply

